آغاز به کار میزهای خدمت مشاوره حرم مطهر رضوی در ماه صفر   بوی شهادت هنوز در شهر می پیچد | هشتمین یادواره شهید "بابارجب" در مشهد برگزار شد  تولیت آستان قدس رضوی: امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ تشیع است بررسی راه‌ها و آثار خوش‌اخلاقی در آموزه‌های دینی نحوه دریافت «زائر کارت» اربعین (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) شهید سلیمانی و شهید رئیسی ۲ معلم مسیر مبارزه و مقاومت بودند ثبت‌نام ۴۶۰ کاروان برای پیاده‌روی دهه پایانی صفر (۱۴۰۳) | تأمین آب و یخ، یکی از مشکلات کاروان‌ها رونمایی از درگاه جامع «اربعین» با تو‌ ای زیباترین! آیینه هم محرم نبود | روایتی کوتاه از سرگذشت شهید رجب محمدزاده اسناد اداری آستان‌قدس‌رضوی در دوره صفویه چطور در یونسکو ثبت شد؟ سجادی باشیم! محتوای خطبه‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پس از عاشورا چه بود؟ جایگاه علوم شناختی در دین‌شناسی قیام عاشورا، پوستین وارونه جاهلیت را از بین برد تشرف کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود به حرم امام‌رضا‌(ع) تشییع پیکر شهید «میلاد بیدی» در تهران ضرورت تبیین و توسعه فرهنگ انقلابی بین جوانان اهدای پرچم مزین به نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) به حرم مطهر امام‌رضا(ع)  جامعه قرآنی در جهاد تبیین و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه، نقش مؤثری دارد مرحله نهایی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان شرکت نفت ایران در مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

آغاز به کار میزهای خدمت مشاوره حرم مطهر رضوی در ماه صفر  

  • کد خبر: ۲۴۳۴۰۰
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
آغاز به کار میزهای خدمت مشاوره حرم مطهر رضوی در ماه صفر  
مسئول مرکز مشاوره باب الهادی حرم مطهر رضوی گفت: میز‌های خدمت مشاوره با حضور ۴۳ مشاور حرفه‌ای در ماه صفر، خدمات خود را به زائران آغاز خواهند کرد.  

مهری گرامی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزهای خدمت مشاوره در ماه صفر اظهار کرد: پنج میز خدمت در ابتدای رواق های حرعاملی و شیخ طوسی واقع در رواق دارالحجه و رواق حضرت زهرا(س) با حضور مشاوران حرفه ای خدمات خود را از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ هر روز ارائه خواهند کرد. 

گرامی به استقبال خوب زائران از میزهای خدمت اشاره کرد و گفت: سال گذشته با وجود اینکه تنها در دهه پایانی صفر میزهای خدمت مرکز مشاوره باب الهادی در حرم مطهر رضوی دایر بود اما زائران زیادی از آن استقبال کردند بنابراین تصمیم بر این شد امسال از ابتدای ماه صفر این اقدام صورت گیرد.  

این مشاور بالینی افزود: میز خدمت در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان است و میزهای دیگر نیز به تفکیک جنسیت ویژه زائران خانم و آقا خواهند بود و در حوزه‌های مختلف خانوادگی، فردی، تربیتی، بالینی و ... خدمات مشاوره را انجام می دهند. 

مسئول مرکز مشاوره باب الهادی در حرم مطهر رضوی ابراز کرد: با توجه به اینکه مرکز باب الهادی نمی تواند پاسخگوی نیاز تمامی زائران باشد میزهای خدمت مشاوره راه اندازی شده است تا بتواند به زائران بیشتری در این حوزه کمک کند.  

گرامی ترویج فرهنگ مراجعه به مشاوره های خانوادگی و بالینی بین زائران را یکی از دغدغه‌های مرکز باب الهادی دانست و تصریح کرد: برخی زائران ممکن است برای حل مسائل و دغدغه‌های شخصی خود نتوانند به مراکز مشاوره سطح شهر مراجعه کنند یا توجهی به نقش آن در حل گره‌های ذهنی خود ندارند. 

وی افزود: مرکز مشاوره باب الهادی که تمامی خدمات آن رایگان است در این مسیر گام برداشته و ارائه میزهای خدمت، فرصتی برای کمک به زائران است تا اگر علاقمند بودند خدمت بهتری بگیرند مشاوران، آنها را به مرکز ارجاع خواهند داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->